//Despagubiri pentru bunuri furate din bagaj

Despagubiri pentru bunuri furate din bagaj

Majoritatea celor care manipuleaza bagajele in aeroporturi, sau personalul hotelurilor in care va cazati sunt oameni cinstiti si de incredere. Dar asta nu exclude faptul ca, pe parcursul unei calatorii, bagajele dvs trec si prin mainile a catorva oameni necinstiti, personal angajat sau parteneri intamplatori de drum.

Daca descoperiti rapid lipsa bunurilor din bagaj aveti sanse sa le recuperati sau sa fiti despagubiti. Cu cat trece mai mult timp fara ca furtul sa fie descoperit, cu atat sunt mai mici sansele dvs de a va recupera lucrurile sau de a obtine despagubiri.

Pasul 1.

Sesizati imediat politia aeroportului sau receptia hotelului (dupa caz) si reclamati furtul. Daca ati sesizat furtul dupa ce ati parasit aeroportul sau hotelul, sunati imediat la numarul lor de contact si reclamati in prima instanta telefonic furtul si treceti la pasul 2.

Pasul 2.

Sunati la politie si explicati unde au fost bagajele dvs si care sunt obiectele care lipsesc din ele. Faceti o plangere, apoi cereti o copie a acestei plangeri oficiale. Probabil ca politia nu va putea face nimic pentru a va ajuta practic, dar Administratia aeroportului sau a hotelului ar putea sa ceara aceasta plangere inainte de a va lua in considerare reclamatia.

Pasul 3.

Daca ati tranzitat mai multe aeroporturi sau ati locuit in mai multe hoteluri pe parcursul calatoriei, sunati in fiecare din aceste locuri si depuneti si o reclamatie ca sa sesizati furtul.

Pasul 4.

Cereti de la Administratia aeroportului o dovada scrisa ca bagajul de cala v-a fost (sau nu) inspectat de agentii de securitate. Pentru ca, in cazul in care este necesara desfacerea si inspectarea suplimentara a continului unui bagaj de cala, agentii de securitate trebuie sa lase o nota oficiala in interiorul valizei, care sa ateste acest lucru.

Pasul 5.

Depuneti sau trimiteti reclamatia oficiala companiei aeriene cu care ati calatorit. Apelati numarul serviciului de relatii cu clientii si intrebati calm ce puteti face in cazul lipsei unor bunuri din bagajul de cala. Fiecare companie aeriana are propriile politici, dar toti se asteapta sa completati formularul de reclamatie ca de-abia apoi sa inceapa investigarea cazului. Si nu uitati sa mentionati tot pasii facuti pana aici.

Pasul 6.

In cazul in care va lipseste ceva din bagajul de la hotel solicitati sa vorbiti imediat in privat cu managerul hotelului si rugati-l sa va recupereze lucrurile disparute. Apoi trimiteti reclamatia la proprietarul hotelului. Daca managerul v-a recuperat bunurile sustrase de unul dintre angajati, explicati-i acestuia ce s-a intamplat si cum a gestionat managerul situatia. Daca bunurile nu v-au fost inapoiate, explicati ce lipseste si ce valoare au lucrurile respective si afirmati cu fermitate ca va asteptati la despagubiri integrale.

Dar toata aceasta procedura are sens si sanse de reusita doar daca bagajele dvs au fost securizate cu un sigiliu de bagaje Travel Seal.

Daca se intervine neautorizat asupra acestuia puteti sesiza pe loc intruziunea chiar de la banda de recuperare a bagajelor sau la hotel. Iar numarul unic de identificare al sigiliului TravelSeal (fotografiat inainte de a lasa bagajul la cala sau inainte de pleca din camera de hotel) reprezinta dovada ca bunurile au fost sigilate in interioriul valizei sau gentii si altcineva decat dvs a avut acces la ele.

Vedeti aici cum functioneaza si de ce TravelSeal reprezinta nu doar o asigurare, ci si singura sansa de a va recupera bunurile furate sau de a obtine despagubiri in locul lor.

By TravelSeal|2018-11-24T16:55:46+00:00noiembrie 24th, 2018|Blog|Comentariile sunt închise pentru Despagubiri pentru bunuri furate din bagaj

About the Author: TravelSeal